Thursday, September 25, 2008

Salam Lebaran

Salam lebaran untuk semua teman2 di Setulus Maya. Semoga lebaran kali ini membawa seribu rahmat untuk kita semua. Dikesempatan ini aku tujukan ucapan istimewa untuk teman2 yg hadir untuk menyinari hidupku.....

Istimewa utk sahabat2ku Syasya & Liza,.. kenangan beraye bersama terlalu banyak. Semuanye yg indah2. Aku memohon keampunan seikhlas hati andai selama persahabatan kita ada bicara & tingkah laku diri ini yg menyinggung hati & perasaan kalian.

Untuk AC, Lia & warga sentul88 serta SKS1 group,.. persahabatan itu tidak kenal rupa paras, pangkat & darjat. Persahabatan yg ikhlas pasti akan kekal hingga ke akhir hayat. Maaf sekiranya ada tutur bicara yg mengguris hati serta sumbang tingkah lakuku. Sesungguhnya kehadiran kalian semula di dalam hidupku, memberi seribu erti & makna yg begitu mendalam.

Teman kecilku Eliana Ismail... tahniah atas kelahiran baby baru. Semoga lebaran lebih bermakna dgn kehadiran ahli baru. Persahabatan kita tidak pernah layu. Terima kasih atas ingatan kukuh yg tidak pernah padam meskipun kita saling berjauhan.

Teristimewa untuk saudaraku Ebriza... kehadiran mu dlm hidup ini begitu bererti. Sesunggungnya kemanisan persahabatan yg terjalin akan terpahat disudut hati ini yg paling indah. Terima kasih atas kasih sayang & segala yg telah diberikan. Moga lebaran ini akan membawa sinar kebahagiaan utk dirimu serta keluarga.

Buat A.... berpisah bukan bermakna aku harus melupakan dirimu. Ingatan ini terus segar, sesegar kenangan manis yg kau tinggalkan untuk aku. Aku tetap mendoakan kesejahteraan dirimu walau dimana kau berada. Semoga kebahagiaan terus mengiringi kehidupanmu. Jangan simpan rasa benci & sakit hati kerana sesungguhnya kau yang telah terlebih dahulu mengguris hati wanitaku....Maafkan aku!

Untuk H... aku tahu kau juga sedang berbahagia seperti aku. Buang yg keruh ambil yg jernih. Persahabatan melebihi segalanya dari rasa cinta. Maafkan atas segala ketelanjuranku menyakiti hatimu.....

DAN untuk semua yg mengenali diri ini. "SELAMAT HARI RAYA. MAAF ZAHIR & BATIN....

No comments: