Wednesday, January 7, 2009

TAG dari Dina

Dah lama menyepikan diri dari sini, aku mulakan entry tahun baru ni dgn menjawab tag dari simanis Dina.....


1. Do you think you are HOT?

Kalo tanye aku dah tentu aku tak tahu aku ni HOT ke tak. Tapi kalo ikut kata hubby, lately memang aku cepat naik HOT …. Hahahaha….. akulah ibu yg terHOT dgn ragam hero3 sepanjang coti sekolah ni!

2. Upload you fav pic.


3. Why do you like this picture?

Abang & Angah nampak kamceng sgt. Anak2 aku memang hensem....


4. When was the last time u ate pizza?

Last week masa balik Teluk Intan. Dgn saper aku makan?.... tentulah dgn hubby… hero2 tinggal kat rumah. Sampai je kg, memasing buat hal sendiri, seronok jumpa sepupu sepapat yg berkumpul reramai time tu!

5. The last song u listen to?

Baru beberapa saat yg lalu... Ketulusan Hati … Anuar Zain. Hari2 memang kena dgr suara Abg Nuar. Hidup x lengkap, dunia x ceria tanpa suara Abg Nuar… hehehe…


6. What are you doing right now besides this?

Tgh update account. Voucher2 yg bersepah kat atas meja buat aku pening daaaa…

7. What name u prefer besides yours?-

Actually ramai yg panggi aku Su. So, aku rasa, Su -comel macam sesuai… hehehe sesuai ke?...
- Nama panggilan arwah opah yg melekat kat bibir sepupu sepapat sampai hari ni… ARA. (bukan Ara Damansara tau)…. Kalo Ara…. Yg sesuai, Ara -manja…. Pergh, memang sesuai.
- MAYA…. (sempena nama ibu. Aku paling suka nama ni. Kalo ada anak pompuan nama ni akan diabadikan kpd dia… insyaallah….) Maya – sweet.

8. People I tag:
Anyone

My dear Dina, hutang kita dah abis. Hehehe…. Semoga satu hari nanti, ada pertemuan tercipta untuk kita.

So, bermula ini hari, rutin biasa bermula kembali. Kesibukan menghadap kerja selepas lama bercoti & berdepan kerenah anak2 yg kembali semula ke sekolah selepas lama bercuti panjang…..

Kpd semua, semoga tahun ini memberi sinar kebahagiaan yg berganda.

2 comments:

dina said...

hehehe... aku rasa macam ada hutang dengan kau je maya... nanti aku cek balik... huhuhuu

Maya said...

kuang3x...... cepat2 bayor kalo tak kena interest!.... hehehe....