Tuesday, October 28, 2008

JODOH

Memang benar kata pepatah….Jodoh pertemuan di tangan TuhanBegitulah juga jodoh antara aku& Ebriza. Sejak mengenali dirinya, kami belum pernah bertemu. Hanya akrab melalui sms & e-mail. Meski demikian, antara aku & dia terjalin satu ikatan kemesraan yg sukar untuk diungkapkan. Jauh disidut hati, aku teringin sekali bertemu empat mata dengannya. Namun, setiap kali beliau turun KL, detik itu jugalah aku tiada di KL. Waktu Pesta Buku Mei lepas, beliau di KL aku di Langkawi… Weekend baru2 ni, sampai aje aku di Tol Bidor, sms Ebriza pun masuk mengatakan beliau on the way ke KL…. Ek eleh,…. Memang Tuhan belum mengizinkan kami untuk bertemu agaknya….. Paling tepat sekali,… JODOH kami masih belum sampai… Insyaallah, jika diizinkan Tuhan, pasti satu detik kami akan bertemu & pastinya detik itu nanti akan menjadi detik yg amat bermakna dlm hidupku…..

4 comments:

dina said...

aku jugak tak sempat bertemu Ebby (Ebriza)... 3ari 2malam dia kat KL... aku balik Perak. May b satu ari nanti aku turun Penang boleh jumpa dia. Maya nak join?

Maya said...

Kita serupa la Dina,...kita pun balik Perak.... Kalo rancangan ke Penang kena dgn my schedule, boleh gak join....... jgn lupa war2kan Dina!...

EBRIZA AMINNUDIN said...

wah .., dina ... ko di sini rupanya ... i'allah .. kalau dah tersurat jodoh saya dengan korang kita akan berjumpa. RINDDUUUU ...

Maya said...

semoga "jodoh" kita cepat smpai... insyallah.....