Wednesday, December 10, 2008

Sedihnye...

Sedihnye.... kenapa aku sedih?....
B'day aku boleh kira dgn jari jer tarikhnya. Aku pasti time tu nanti, hubby x de dgn aku utk celebrate sama2. Sebabnya dia dah bagitahu awal2 date dia penuh sepanjang minggu ni. Then, Jay .... hmmmmm, dia masih belum pulih. Tiada khabar tentang Jay sebabnya Andy juga sudah terbang ke sana seminggu sebelum Aidiladha. Sejak mengenali Jay, dia selalu ingin jadi yg pertama utk wish Happy B'day kat aku. Tapi hubby tetap mengatasi dia!.. hehehe. (Teringatkan saat2 indah bergurau senda dgn Jay yg memang tak mahu kalah dgn hubby aku. Aku mesti menangkan hubby dlm semua aspek kan walau Jay tu my best friend!).
Mungkinkah B'day tahun ni mencatat sejarah yg aku akan bersendirian tanpa insan2 yg aku sayangi ? Entahlah.... Tapi yg pastinya, (insyaallah), ibu & ayah serta anak2 tetap disisi aku.....

No comments: