Friday, November 14, 2008

Cepatnya Jumaat...

Aduh cepatnya hari Jumaat sampai. Dedulu aku suka sgt bila hari Jumaat. Sebabnya last day keje. Weekend boleh bersantai2 kat rumah atau keluar g window shopping. Tapi sekarng ni, awat aku rasa cepat sgt Jumaat ni sampai?.... Keje2 aku byk yg x settle lagi.

Sudahlah hari ni ibu nak g Seremban (anak angkat dia kawen...). Fazly & Fakhri bolehlah aku tinggalkan kat rumah dibawah pengawasan ayah. Tapi Faris?.... Terpaksalah aku amik dia kat sekolah pukul 12 nanti & terus bawa dia g opis developer....... Bukan x percaya nak tinggalkan Faris dgn abg2 dia kat rumah. Tapi aku teramatlah takut dia dibuli sewenang2nya oleh "taiko" 2 org tu..... Sian kat Faris. Udah le org cuti sekolah dia x cuti, nanti opah dia x de, kena pulak buli dgn abg2 dia.....

Abg Z pulak call kejap ni bagitahu tak balik weekend ni. Byk keje. Benih2 keli baru nak sampai esok pagi.... Adoi!.... Mak mentua aku pulak nak pindah rumah esok?.... Alahai.... penatlah aku nak terkejar2. Yg pasti, monday - friday aku penat kat opis. Sah2 saturday & sunday tambah penat coz kena "overtime" tlg mak mentua aku.... Ciannye aku.......

No comments: