Monday, November 3, 2008

Aku Rindu!!!

Aku & Sya..... kami dah lama bersahabat. Lama betul x jumpa dia. Aku jadi semakin rindu. Entah kenapa, aku teringin sgt nak menangis. Bila pandang jer, gambar2 lama ni, aku terus menangis.... Sya, lama betul kita x jumpa....... Aku rindu!!!!.....

Gambar masa Form 3. Time ni, baru habis sukan kat Stadium Merdeka. Aku pakai uniform Pandu Puteri masa tu... Balik sukan sempat lagi posing kat taman ni.....
Ni masa Form 5 (PromNight). Baru habis SPM. (Time ni abg F dah x der....) Sya hujung sini, aku hujung sana... Liza kat tgh2 (time tu baju aku & Sya sama!!!)...

Ni masa Annual Dinner kat STWD. Sya dah pakai tudung time tu. Masa ni anak kami baru jer umur 1 tahun. (Anak aku & anak Sya, beza 1 hari jer.... hehehe, good arrangement right?)Actually this time, Sya baru join kat tempat keje aku..... Baju kami sama lagi kan?....

Banyak lagi gambar2 kenangan aku & Sya. Tapi kotak tu dekat atas loteng. Ayah simpan masa aku pindah. So, gambar 2 -3 keping ni je lah pengubat rindu aku pada Sya....

No comments: