Tuesday, November 11, 2008

Sunyi

Office ni dah terasa sunyi sangat, padahal baru berapa hari bos x de. Keje memang berlambak, termasuk nak siapkan MOT untuk Block G & F tu.... Sengaja aku buat slow motion. Malas nak pening2 kepala...

Pagi ni Zihan masuk lambat, dia g check up "baby" kat dlm perut dia. Lagilah sepi office ni!!!!!....

Aku duduk bertafakur sekejap dlm bilik bos. Macam ternampak2 muka dia. Terasa gak kehilangan bos. Yg nyatanya, selama pemergian bos ke Tanah Suci ni, 3 perkara penting aku "stop" sebentar dr rutin harianku.... pertama sekali, aku x akan buat nescafe every morning..... second, aku x akan dgr suara org berkaraoke menyanyikan setiap lagu yg keluar dr radio &..... yg paling seronok, aku hanya menhirup udara segar coz tiada asap rokok!!.... yeaaa...... aku boleh bernafas dgn sempurna...

OK,..... back to work. Cocentrate on your MOT!.....Bos x de bukan bermakna nak "mengangkang" kat office.......... Bos x nampak, Tuhan tu nampak..... hehehe.....

4 comments:

kuIna said...

sy kalau bos tk dak... sy jd bos... huhuhu..

verification word 'singshe'

dina said...

cepat siapkan MOT tu... mana tau tahun depan bonus baik punyer...

Leesa Liisa said...

amin.....mesti bos u happykan ada staff camni...caya la..

Maya said...

(kuina)... jadi bos la ni.... sumenya nak kena buat sengsorang.... penat wooo.....

(dina)..... hehehe, bab bonus x jd soal. MOT belum siap, aku dah suruh bos sign cek sebelum dia berangkat ke Mekah..... Alhamdulilah, rezeki Tuhan bagi....

(alicia).. hidup bos x sempurna tanpa PA macam i ni...hehehehe (perasan lebih ni!)...