Monday, November 24, 2008

Novel baru


Novel2 baru sampai dr JS last Friday. Dah siap balut & x sabar nak baca. Sekrng ni hubby dah jauh, so bolehlah aku membaca tiap2 malam lepas Faris tidur.... (Tapi, lately, buku yg baca aku bukan aku yg baca buku! hehehe)...
2 novel yg dah khatam last week. Dlm penat2 x cukup tido, sempat gak aku habiskan. Seronok bila dah habis baca & tahu kesudahan cerita.... Nanti2 aku review lah. Tapi kpd sesaper yg x tahu nak baca apa, carilah novel2 ni... best sih!....
HARI NI,... aku tgh undi nak start baca KENANGAN TERINDAH (HEZZY AZRA) ataupun DILANGIT CINTA (LILY HASLINA NASIR).... Dah lama x baca buku Alaf21 ni. Mana nak start dulu yek?.... (hehehe, MOT aku byk x siap lagi..... huaaaaaaaaa.........)


3 comments:

dina said...

MOT tolak tepi dulu ye... hahahaa... aku tengah ngadap Dalam Mihrab Cinta...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

salam kenal
kita share minat yg sama
tp sejak dah ada anak nie...manjang xde masa nak baca...baru bulan nie start asah balik minat membaca novel tu...

zana suke hasil karya ramlee awang murshid....cerita2 dia best....

Maya said...

(Dina)... memang aku dah tolak MOT hari ni. Aku buat keje setengah mati pun x dihargai. Hari ni aku betul2 nak "ngular"... Kenangan Terindah hampir ku khatamkan....

(Zanna).. kalo dah suka membaca memang susah nak buang. Tapi membaca kan tabiat yg bagus?.. RAM punya karya memang best!